Tellimistingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja https://minime.ee omaniku OÜ Minime (edaspidi Minime) vahel toodete ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Minime jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hinnakirjas. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

2. Hinnad

Veebipoes https://minime.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.
Hindadele ei lisandu käibemaksu.

3. Tellimuse vormistamine

Tellimuse vormistamiseks ja tootevalikuga tutvumiseks mine alalehele „Pood“

1. Leia tootevalikust sobilik toode ja klõpsa tootele lisainfo saamiseks.

2. Kui oled leidnud sobiliku toote, märgi lahtrisse soovitud kogus ja vajuta nupule „Lisa korvi“

3. Pärast toodete korvi lisamist avaneb paremalt külgmenüüst „Ostukorv,“ mis kuvab „Ostukorvi“ lisatud toodete nime, koguse ja hinna.

4. Seejärel saad minna toodete eest tasuma klõpsates nupule „Kassasse“

5. Täida kontaktandmete lahtrid, mis on märgitud punase tärniga (*), et teaksime kuhu paki saadame.

6. Vaata üle tellimuse sisu, et ostukorvis oleksid vaid soovitud tooted ja vali rippmenüüst sobiv tarneviis (Itella Smartpost). Transpordi maksumus kuvatakse vastavalt teenusepakkujale automaatselt.

7. Vali makseviisiks sobilik pangalink ja tutvu „Müügitingimustega,“ seejärel pane linnuke lahtrisse „Olen tutvunud veebilehe müügitingimustega ja nõustun nendega“

8. Vajuta nupule „ Esita tellimus“ ja tasu toodete eest.

9. Teie e-postile jõuab tellimuse info ja arve tasutud toodete eest.

E-poest on võimalik osta vaid neid teenuseid/tooteid mis on näidatud müüja e-poe “Pood” alalehel.

“Ostukorv”, “Mine kassasse” lehel saab soovi korral ostukorvi sisu muuta. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei ole võimalik ning ostukorv tühjendatakse valitud teenusest/kaupadest. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb teenused/kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.

E-poes saab maksta tellitud kauba eest Montonia makselahenduse kaudu ehk Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop’ga. Pärast tellimuse eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule ´´Tagasi kaupmehe juurde´´. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Minime arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolset arve tasumist) komplekteerib Minime tellimuse kokkulepitud ajal. Minime ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Minime ei saanud mõjutada või ette näha.

Kaup toimetatakse kohale Itella Smartpost pakiautomaatides ning pakk pannakse teele hiljemalt järgmisel päeval.

Tarnepartnerid: Itella Smartpost (maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva)

6. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu osadele toodetele hügieenilistel kaalutlustel nagu nt ujumisriided ja aluspesu. Taganemisõigus ei kohaldu ka kui ostjaks on juriidiline isik

14 päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb saata vastavasisuline email e-posti aadressile info@minime.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud kauba eest (va tarnetasud). Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Pretensioonide esitamise kord

Minime vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@minime.ee

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Minime'le esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Minime vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni kättesaamist. Kui Minime'l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Minime ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote valedel tingimustel hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudused, kuid mitte tootepakendi puudused.
Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.
Kui Klient ja Minime ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8. Vääramatu jõud

Minime ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida ei saanud mõjutada või ette näha.

MiniMe-02 1 (1)

Kontakt

info@minime.ee
+372 555 75 408

Privaatsustingimused
Tellimistingimused
Kontakt